Once upon a time in..

Voorbereidingen

Lieve allemaal,

My god het is zo’n lange tijd geleden dat ik hier wat op geschreven heb en in die tussentijd is er ongelofelijk veel gebeurd. Ik zal proberen zo snel mogelijk alles op te schrijven wat er gebeurd is. Laat ik maar bij het begin beginnen.

Nadat ik me had ingeschreven voor een jaar high school begon het avontuur pas echt. Ik kreeg een heel pakket van Travel Active wat ik moest invullen. Ik wist dat het veel was, maar zo veel had ik nooit gedacht. Ik heb er volgens mij wel twee maanden over gedaan. Uiteindelijk had ik mijn pakket begin maart opgestuurd.

In die tussentijd had ik 14 december ook nog een infobijeenkomst waar ik een lees & luister toets moest doen en een interview. We waren met 11 mensen die dag volgens mij. 9 meisjes en 2 jongens om precies te zijn. We begonnen met de luister toets die echt te simpel was. Dan kreeg je bijvoorbeeld een plaatje te zien van een vrouw die een boek las en moest je zeggen wat de vrouw aan het doen was. A; de vrouw eet B: de vrouw telefoneert C: de vrouw leest D: De vrouw kijkt tv. Heel simpel dus. Daarna werden de vragen steeds iets moeilijker, maar nog steeds goed te doen. Daarna werd ik door oud-exchange student Angela opgehaald voor mijn interview. Het ging gelukkig erg goed en binnen 20 minuten was ik al klaar! Daarna was het tijd voor een leestoets. Ook de leestoets was erg simpel. Toen we klaar waren moesten we nog wachten op onze ouders.

Een aantal dagen later werd ik in een whatsapp groep gedaan van mensen die ook naar Amerika gaan. Inmiddels zit ik al langer dan acht maanden in de whatsapp groep. 2 maart hadden we een meeting met een aantal mensen van de whatsapp groep in Utrecht. Het was een hele gezellige dag.

Veel liefs,

Najate

''The best way to predict the future is to create it'' Abraham Lincoln

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active