Once upon a time in..

Halloween

Halloween viel dit jaar op een vrijdag. Hallelujah. Voor halloween had ik verschillende plannen en uiteindelijk waren ze helaas allemaal gecanceld. Het eerste plan was om met een leuke groep vriendinnen een sleepover te houden in haar huis en dan was er een buurtfeest en daarvoor trick or treaten, maar dit ging helaas niet door omdat die vriendin waarbij we zouden slapen cheerleader is en bij de football game van vrijdag avond moest zijn en de volgende ochtend was er een wedstrijd. Mijn tweede plan was om met een andere vriendin een sleepover bij mij thuis te gaan houden. Dit ging helaas ook niet door wegens haar strenge ouders. Donderdag nodigde een vriend me uit voor een feestje. Dit ging helaas weer niet door omdat het feestje in een ander dorp zou zijn en dan kon ik niet mee. Dit hoorde ik vrijdag middag pas, dus toen dacht ik ook van laat maar zitten. Toch wou ik halloween wel meemaken in Amerika dus ben ik meegegaan met me gastmoeder, Taisei en vrienden van me gastmoeder trick or treaten. Huizen waren heel leuk versierd en sommige kostuums waren heel mooi. Ik was wel heel teleurgesteld dat al mijn leuke plannen waren gecanceld. En trick or treaten is leuk hoor maar het is hetzelfde concept als Sint Maarten, dus ik voelde me wel een kleuter. Een paar dagen voor halloween ben ik trouwens nog met mijn gastvader en Taisei zombies gaan schieten. Er was in fayetteville een terein en dan kon je vanuit een busje met paintballgun zombies schieten. Dit was ook een hele leuke ervaring.

De volgende dag ben ik gaan shoppen met vriendinnen en in de avond kwamen er vrienden van me gastouders. De zoon van hun is een vriend van mij dus dat was wel gezellig. In de avond was ik met wat vriendinnen aan het appen en toen hadden we besloten een sleepover te houden en naar een haunted house te gaan, aamgezien die nog maar een dag open zou zijn. Die haunted house was echt het aller engste spookhuis ooit. Er waren zeg maar twee gedeelten van het spookhuis; de normale en de twisted. We besloten ze allebei te doen, wat uiteindelijk een grote fout is geweest. De ''normale'' gedeelte was al supereng, je werd met kettingzagen, messen, bijlen en noem maar op achtervolgd. Op het terrein liep ook een clown rond die het op mij gemund had. Het tweede gedeelte, het ''twisted'' gedeelte was nog een tikkeltje enger. Een van de medewerkers had ons van te voren verteld dat als we te bang waren en niet meer durfen dat we dan met onze armen in de lucht I QUIT moest roepen. Op een gegeven moment waren we de weg kwijt in het spookhuis en ik en een andere vriendin waren er helemaal klaar mee. Na hysterisch en schreeuwend met elkaar proberen te overleggen besloot ik ermee te stoppen en riep ik I QUIT en de anderen volgden. Halfhuilend werden we door een speciale uitgang het spookhuis uit geleid. My god, wat was dit verschrikkelijk. Wat een avontuur haha. Dit doe ik echt nooit meer. Hoe eng het ook was heb ik echt heel erg gelachen. Toen we thuis kwamen en de slaapkamer, badkamer en kast open deden hadden de ouders van Ilona daar zo'n nep geest en nep clown neergelegd wat me mijn tweede hartaanval heeft bezorgd. Desondanks heb ik wel een hele leuke en gezellige avond gehad.

Veel liefs,

Najate

''Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever'' Ghandi

Reacties

Reacties

Paula

Erg grappig om te lezen Najate!
Ik wou dat er een filmpje van gemaakt was

Mirjam

Leuk Najaat
Zo'n haunted house lijkt mij ook eng. Dat doe ik echt niet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active