Once upon a time in..

GEACCEPTEERD!!

Hoi Najate,

GEFELICITEERD! Je bent geaccepteerd voor het High School programma in Amerika en het uitgebreide acceptatiepakket komt zo snel mogelijk jouw kant op!

Onze Amerikaanse partnerorganisatie gaat nu op zoek naar een gastgezin en een school voor je. Houd er rekening mee dat dit een tijdje kan duren (gemiddeld 3 maanden) en we willen je dan ook vragen om je geduld hierin. Zodra wij nieuws hierover hebben, nemen we natuurlijk meteen contact met je op.

Mocht je nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op!

Groetjes,

Travel Active

Dit mailtje verscheen 17 maart in mijn mailbox. Dus ook ik mag nu officieel zeggen dat ik geaccepteerd ben voor het high school progamma!! Dit houdt in dat ik vanaf nu op de AYUSA site kom te staan, amerikaanse gezinnen mijn profiel kunnen bekijken en uiteindelijk beslissen of ze mij als gast dochter willen. Ik ben heel blij dat ik geaccepteerd bent, want dit betekend dat mijn grote avontuur door kan gaan! Om in Amerikaanse sferen te blijven had mijn moeder gelijk ter ere van de acceptatie een Amerikaanse cheesbake voor mij gebakken. Ik hou jullie op de hoogte zodra ik meer weet!

Veel liefs,

Najate

''The world is a book and those who donot travel only read one page'' Saint Augustine

Reacties

Reacties

Paula

Was lekker hè, de Amerikaanse cheesecake

Naomi

Mooie quote van Sanctus Augustinus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active