Once upon a time in..

St. Louis

Mijn organisatie AYUSA bood een weekendje naar St. Louis, Missouri aan voor exchange studenten die in Noord West Arkansas en Zuid Missouri wonen. Het koste dan wel 170 dollar, maar er stonden hele leuke dingen op het progamma. Zaterdag ochtend rond 6 uur bracht me gastvader me naar een benzine station, waar ik opgehaald werd door andere gastouders die ook andere exchange studenten reden naar de meeting point in Missouri. In de auto zat onder andere ook een Nederlandse student. Echt superfijn om na 2 maanden weer een Nederlander te spreken en verhalen uit te wisselen. De hele weg naar Springfield, Missouri hebben Elske en ik alleen maar Nederlands gepraat. Toen we in Springfield aankwamen gingen we met alle exchange students in een bus op weg naar Six flags, wat weer een ritje van 4 uur was. In de bus zat ik weer naast een ander Nederlands meisje. Er waren echt mensen van over de hele wereld; Japan, Spanje, Zuid-Afrika, Italie, Tunesie, Oostenrijk, Filipijnen en Chili. In totaal waren er 6 Nederlanders. Six flags was heel gezellig. In de avond gingen we bij Hard Rock Cafe eten en in het hotel gingen we buiten zitten met de meeste studenten. Zondag stond ''The Arch'' op het progamma. Het was echt heel hoog, maar ook supermooi. Met een superclaustrofobisch wagentje kon je naar boven en dan had je een heel mooi uitzicht over Saint Louis. Daarna zouden we eigenlijk naar een Cardinals baseball game gaan. Ik had me hier echt super erg op verheugd. Helaas ging dit niet door, want de wedstrijd was verschoven naar de avond en dat had onze coordinator niet gezien. Inplaats hiervoor gingen we naar een museum geweest. Dit was een heel leuk museum geweest als je 5 bent, maar voor een groep van 18 jarigen was er niet veel aan. Toch hebben we maar het beste ervan gemaakt en zijn we als 5 jarigen van elke glijbaan afgegleden.

Veel liefs,

Najate

''Positive anything is better than negative nothing''
Elbert Hubbard

Reacties

Reacties

Marcel

Hoi Taat, Leuk verhaal weer, was ik alweer vergeten dat je daarheen was:-) Je maakt wat mee.

Patrick

Heb je Homer en Bart nog gezien in Springfield?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active