Once upon a time in..

Spirit week & Homecoming

Jaaa eindelijk was het spirit week. Iets waar ik superlang naar uitgekeken had. Op spiritweek heeft elke dag een thema waarna je je kan kleden en op vrijdag was de homecoming football game. Elke vrijdag is er trouwens een football game, daarover vertel ik in een andere blog. De thema's van de spiritweek zagen er als volgst uit:

Maandag: Movie character monday

Dinsdag: Old vs. Young

Woensdag: Wildlife adventures

Donderdag: Opposites attract

Vrijdag:Tiger spirit

Het was echt superleuk om dit mee te maken en het was een onvergetelijke ervaring. Dit zouden we ook in Nederland moeten hebben! Vrijdag avond was er een homecoming football game tegen Fayetteville en gelukkig hadden we gewonnen. Het is namelijk een ramp als je je homecoming game verliest. Vooral tijdens de homecoming game was de schoolspirit zo goed. Deze avond was echt supergezellig.

Zaterdag 4 oktober was eindelijk mijn eerste Amerikaanse homecoming. Ik had geen tijd gehad om een nieuw jurkje te kopen, dus ik had gewoon een oud jurkje van thuis aan. Rond half vier bracht me gastvader mij en Taisei naar een parkje waar de foto's gemaakt werden. Toen ik daar aan kwam was het superdruk. De halve school was namelijk van plan om daar de foto's te nemen. Eerst heb ik zo'n 1.5 uur foto's gemaakt met vrienden en vriendinnen en toen reed ik met andere vriendinnen naar de Bentonville square waar we de andere foto's zouden maken. Dit allemaal was supergezellig en heel grappig. Daarna reden we door naar Crabby's en hebben we gegeten met ze alle in onze mooie jurkjes en pakken. Rond 8 uur reden we naar de school. Eerlijk gezegd was aan homecoming zelf echt niks aan. De muziek was slecht en Amerikanen kunnen echt niet dansen. Ik dacht dat schoolfeesten in Nederland saai waren, maar vergeleken met homecoming is Nederland toch echt wel tien keer beter. Gelukkig had ik wel leuke mensen op homecoming gevonden, waardoor ik toch nog een beetje een gezellige avond heb gehad. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik een echte Amerikaanse homecoming heb meegemaakt en wie kan dat nou zeggen?

Veel liefs,

Najate

''Where there is love there is life'' Ghandi

Reacties

Reacties

Michael

Mooie furbie te koop 5 euro goed als nieuw PM me voor fotos

Najate

sssst michael

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active